четвер, 28 жовтня 2021 р.

Грантова програма Угорщини "Бібліотека що обєднює" для молодих бібіліотекарів

 Бібліотека що об`єднує

Грантова програма була оголошена Угорщиною для молодих бібілотекарів.  Я потрапила між переможців і один цілий місяць могла провести в столиці Угорщини в Будапешті. За місяць я набула багато досвіду, відвідала багато бібліотек і отримала безліч інформації. Бібліотеки в Будапешті чудові, місцями барокові архітектурний стиль зачаровував, десь вражав цілком сучасний стиль.

Програма дала можливість вивчити культуру Угорщини, а також могли пізнати місто і людей глибше. Програма була ідеально організована, мені дуже сподобалося точність і пунктуальність. За місяць ми відвідали декілька спеціалізованих бібліотек, університетські бібліотеки, релігійні бібліотеки, столичні бібліотеки, з професійної точки зору це була неймовірна мрія для мене. Але найбільше мені сподобалося програма вільного вибору, коли ми відвідали сільську бібліотеку в селі Петері, я могла відчувати себе як вдома. Саме білше сподобалось перший тиждень, коли ми могли глибше ознайомитись з роботою Парламентської бібліотеки, могли побачити їхні будні. Показали нам свої новітні технології які використовують під час обслуговування читачів «RFID». Цей місяць пройшов дуже скоро і повертаючись додову взяла для себе величезний досвід роботи, познайомилася з хорошими людьми. Ця програма залишається в пам`яті на завжди 








Немає коментарів:

Дописати коментар

Грантова програма Угорщини "Бібліотека що обєднює" для молодих бібіліотекарів

  Бібліотека що об` єднує Грантова програма була оголошена Угорщиною для молодих бібілотекарів.  Я потрапила між переможців і один цілий м...